Новини

Автоматизація фінансової та казначейської звітності в КНП за допомогою програми «Дебет Плюс»

Після реорганізації комунальних некомерційних підприємств (КНП) змінилася не тільки їхня назва, а й з’явилися нові особливості ведення бухгалтерського обліку та формування звітності.

Тепер КНП можуть мати кілька джерел фінансування:

  • бюджетні кошти;
  • кошти юридичних та фізичних осіб;
  • кошти, отримані за договорами з органами місцевого самоврядування та іншими ЗОЗ.

Виникла необхідність чітко розділяти ці надходження і відповідно звітувати за кожним видом надходження. Фінансова звітність подається органам, до сфери управління яких належать підприємства, трудовим колективам, власникам (засновникам) відповідно до установчих документів, а також згідно із законодавством – іншим органам та користувачам, зокрема, органам Держстату.

Тобто, у разі отримання бюджетних коштів потрібно подавати звітність до органів Державної казначейської служби та розпоряднику бюджетних коштів. У разі ж отримання коштів з інших джерел – звітувати до ДФС та Держстату.

Програма комплексного бухгалтерського обліку та фінансової й казначейської звітності «Дебет Плюс» значною мірою спрощує не тільки щоденну рутину обліку, а й допомагає автоматизувати процес формування щомісячної та щоквартальної фінансової і бюджетної звітності.

КНП, які отримують бюджетні кошти, повинні складати бюджетну звітність, що має містити інформацію про виконання планів використання бюджетних коштів. Склад бюджетної звітності одержувачів бюджетних коштів визначено Порядком складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженим наказом Мінфіну від 24.01.2012 р. № 44.

Програма комплексного бухгалтерського обліку дозволяє КНП як отримувачам бюджетних коштів формувати форми бюджетної звітності, а саме:

  • Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);
  • Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м);
  • Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціалізованого фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);
  • Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціалізованого фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);
  • Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);
  • Звіт про заборгованість з окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1).

«Дебет Плюс» – це ведення обліку в розрізі джерел фінансування, КЕКВ, казначейських і банківських рахунків. Це повна підтримка журнально-ордерної форми ведення бухгалтерського обліку. Програма допоможе бухгалтеру прозвітувати до контролюючих органів про сплату всіх обов’язкових податків: ПДФО та військовий збір (за формою № 1ДФ), ЄСВ (звіт з ЄСВ), ПДВ.

«Дебет Плюс» — це програмний продукт,
розроблений в Україні і для України.

Більш детально про систему автоматизації комплексного обліку «Дебет Плюс» можна дізнатися у розділі «Конфігурації» або сконтактувати зі спеціалістами та отримати розгорнуту відповідь на всі питання щодо придбання, впровадження та підтримки програми.

Публікація на buhgalter.com.ua