Послуги

Впровадження

Технічна підтримка
Отримайте консультацію щодо застосування «Дебет Плюс» на вашому підприємстві
Залиште заявку:

Чому (не) можна чи (не) варто купувати програму бухгалтерського, оперативного, фінансового обліку без супроводу? Що таке супровід програмного забезпечення і як на ньому економити?

Впровадження програмного продукту — це не тільки встановлення програми на матеріально-технічну базу (сервери, персональні комп’ютери, хмарні сховища), а й навчання користувачів та налаштування програми. Гнучкість налаштувань програми «Дебет Плюс» дозволяє використовувати її на підприємства різних форм власності, маленьких (з одним бухгалтером) і великих (із розвиненою оргструктурою підпорядкованих підрозділів), у різних галузях народного господарства (бюджетна сфера, заклади освіти, заклади охорони здоров’я, підприємства агропромислового комплексу, виробництво та переробка тощо).

Окремо зупинюся на індивідуальному навчанні. Під час впровадження програми за вами закріплюється окремий спеціаліст компанії — бухгалтер-консультант, — який проведе вас усіма етапами навчання та налаштування програми під ваші потреби й особливості ведення бухобліку відповідно до облікової політики підприємства: від введення початкових залишків до формування фінансової звітності. Навчання проходять у зручному темпі й гнучкому графіку, що дозволить вам максимально використати нове програмне забезпечення з перших днів впровадження.

Тепер про основні фактори, які впливають на прийняття рішення про підписання договору на супровід програми автоматизації бухобліку.

По-перше, зміна законодавчої бази. У програмістів є вислів «Будь-яка програма стає застарілою, як тільки дописано останній рядок коду». Для бухгалтерських облікових програм до «правила програмістів» можна додати ще й «правило законодавців» — «відразу після оприлюднення будь-якого закону чи постанови потрібно готувати поправки й доповнення до них». Тут відразу постає питання про актуальність програми обліку. Із кожною зміною в законодавстві потрібно вносити зміни в алгоритми роботи програмного забезпечення. Це стосується і алгоритмів обліку заробітної плати, і обліку податків та зборів, не кажучи вже про зміну бланків та затверджених форм звітності.

Актуальний договір супроводу від компанії «Дебет Плюс» повністю закриває вищеперераховані пункти та дозволяє разом з оновленнями програми отримати консультації від фахівців у сфері бухгалтерського обліку.

Щодо консультацій. Хоча ми добре знаємо, що кількість усіх ресурсів на планеті обмежена, дуже часто ми забуваємо про це, або не хочемо собі в цьому зізнаватися. Час — найцінніший ресурс, який, на жаль, ніяк не можна поновити. До чого це я? Я про кількість витраченого часу для вирішення одного питання. Звичайно, ви можете знайти відповіді на всі запитання в інтернеті, подивитися відеоролики на YouTube, переглянути інструкції до програми або навіть спробувати експериментально знайти шлях вирішення певної проблеми. Але з договором супроводу вам достатньо звернутися на консультаційну лінію — і ваш час вивільнено та зекономлено.

Нашим клієнтам ми пропонуємо кілька пакетів супроводу з різною кількістю годин консультацій та гнучкою шкалою знижок. І головне — кожен пакет включає в себе отримання оновлень до програми при зміні чинного законодавства. Отже, ви завжди матимете актуальну ліцензійну програму для ведення бухгалтерського, оперативного та фінансового обліку від українського розробника.

А ще ми підготували для вас чудову пропозицію при переході з іншого програмного забезпечення! Приваблива ціна на програму «Дебет Плюс» та можливість розмістити ваші програми в хмарі в партнерстві з хмарним оператором GigaCloud.

Тому раджу обов’язково переглянути відеопрезентацію про можливості програми «Дебет Плюс» на нашому сайті debet.com.ua чи YouTube-каналі. Або зателефонуйте нам і запишіться на безкоштовну онлайн-презентацію, під час якої ви зможете отримати відповіді на всі ваші запитання.

І головне, тримайте баланс у житті, а про бухгалтерський баланс потурбуємося ми.

Все буде Україна!